Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Алфа Ромео 145 1.3 боксер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от bogsan1 Покажи съобщение
    Та сега днеска установих,че след тия майстори колата върви още по-зле!Буквално като трактор,както и започна да мени оборотите 1000-2000...
    Здравей,да провери си моторчето за оборотитте почисти го!Аз имах проблем с оборотите и проблема ми беше в жилото но газта,беше паднало едно като гумичка и се беше олабило жилото на газта ту ниски ту високи.Там има и е като метална халка ако несе лъжа за регулиране на жилото!Аз така си оправих оборотите,провери и там!Успех
    sigpicБързай бавно!!!

    Comment


    • #17
      Такова държане на мотора подсказва за много неща, но най-вече за МАП сензора. Провери му маркуча за вакуума.Да не е запушен или скъсан. Както и всички останали маркучета по колектора.
      Препоръчвам ти да извадиш и сложиш отново всички букси , като ги огледаш внимателно. Особено на ТПС и МАП сензора.
      После минаваш на ангренажните ремъци!
      Зад бобините, в кожуха на съединителя, отгоре, има една тапа. Махаш я и въртиш коляновия вал, до като дойде едно Т на белега.
      Аз по принцип махам свещите и на първи цилиндър с отверката търся ГМТ, а после с Т-то само доуточнявам, защото белега понякога е трудно видим.
      Отпред на капаците на ангренажните колела, точно отгоре има по една гумена тапа. Махаш тапите и гледаш!
      В ГМТ трябва и на двете колела да си личат белезите.
      Ако не се виждат, значи е избягал някой зъб.
      Често срещана простотия!
      Успех!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Такова държане на мотора подсказва за много неща, но най-вече за МАП сензора. Провери му маркуча за вакуума.Да не е запушен или скъсан. Както и всички останали маркучета по колектора.
        Препоръчвам ти да извадиш и сложиш отново всички букси , като ги огледаш внимателно. Особено на ТПС и МАП сензора.
        После минаваш на ангренажните ремъци!
        Зад бобините, в кожуха на съединителя, отгоре, има една тапа. Махаш я и въртиш коляновия вал, до като дойде едно Т на белега.
        Аз по принцип махам свещите и на първи цилиндър с отверката търся ГМТ, а после с Т-то само доуточнявам, защото белега понякога е трудно видим.
        Отпред на капаците на ангренажните колела, точно отгоре има по една гумена тапа. Махаш тапите и гледаш!
        В ГМТ трябва и на двете колела да си личат белезите.
        Ако не се виждат, значи е избягал някой зъб.
        Често срещана простотия!
        Успех!
        Благодаря колега!Ама ако можеш да ми изясниш какво означава представлява,означава и каде се намира този сензор,ще бъде супер!

        ---------- Post added at 14:10 ---------- Previous post was at 14:09 ----------

        Също и ако може да ми кажете каде се намира този кабел за диагностиката понеже майсторите немогат да го намерят... Алфа Ромео 145 1.3 боксер 1997г.

        Comment


        • #19
          MАП-а е отгорте на колектота,черно правоъгълниче с два болта закрепено,няма маркуче директно върху колектора,буксата е като застанеш отпред до лявото бомбе на амортисьора с 3 кабелчета е,може да са я натъпкали зад кутията на филтъра или под дунапрена в ъгъла.
          alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
          alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

          Comment


          • #20
            мда най вероятно са ти я забили някъде буксата но трябва да е от страната на пасажера...
            Alfa 145 1.4 t.s

            Comment


            • #21
              Благодаря ви! Сега в крайна сметка се оказа,че ангренажният ремък е прескочил зъб.Ще ги сменям и ще споделя

              Comment


              • #22
                много познато незнам как точно се обеснява но и при мен беше станало с нов ремък и аз си галя колите но....коли с характер.
                Alfa 145 1.4 t.s

                Comment


                • #23
                  Така е колега...

                  Comment

                  Working...
                  X